Opgemaakt; Nivea Double effect extreme waterproof oogmake-up remover

Deze oogmake-up remover verwijdert zelfs zonder te wrijven extreem waterproof oogmake-up en beschermt en verzorgt de wimpers.

Hoe ziet het er uit;

Deze double effect extreme waterproof oogmake-up remover bestaat uit twee componenten (olie & water) welke eerst met elkaar gemend moeten worden. Even goed schudden dus voor gebruik!
Een groot voordeel vind ik de verpakking van dit product, doordat de verpakking doorzichtig is kun je precies zien hoeveel product er nog in de fles zit.

Hoe voelt het;
Voor je het product gaat gebruiken moet je het eerst goed schudden, zodat de twee componenten goed met elkaar mengen.
De opening van de verpakking is precies goed om een perfect gedoseerde hoeveelheid van deze remover op het wattenschijfje te schenken.
Het product trekt vrijwel direct in het watje, waardoor het schijfje vrij zacht aan voelt op de huid.
Groot voordeel is dat de mascara van mijn wimpers verdwijnt als sneeuw voor de zon. Ik hoef niet hard te boenen, en het belooft mijn wimpers direct te verzorgen.
Na het verwijderen van mijn mascara, is mijn huid niet rood of geirriteerd. Wel voelt deze remover een klein beetje vettig aan op de huid.

Duurzaamheid van het product;
Deze vloeibare waterproof oogmake-up remover is zeker zuinig in gebruik. Doordat dit product makkelijk te doseren is, pak je zeker niet te veel.
Ik heb deze remover zo’n twee maanden gebruikt.

Zou ik dit product opnieuw kopen?
Om heel eerlijk te zijn heeft het heel eventjes geduurd voordat dit product mij wist te overtuigen. Ik moest even wennen aan het gebruik van een remover op olie basis, inmiddels ben ik overtuigd!

Wat een fantastische oogmake-up remover. Ik gebruik eigenlijk altijd waterproof mascara en heb al verschillende removers getest. Iedere avond reinig ik netjes mijn ogen, maar toch had ik de volgende morgen vaak nog wat mascara restjes onder mijn ogen. Met de double effect extreme waterproof make-up remover had ik hier geen last van.

Nivea double effect extreme waterproof oogmake-up remover is te koop voor  €5,99 bij de drogist.

11 thoughts on “Opgemaakt; Nivea Double effect extreme waterproof oogmake-up remover

  1. Heb er al 2 op basis van olie gebruikt eentje van clinic en van de andere ben ik de naam ff kwijt.
    Bij beide vond ik dat het schuurde.
    Ik vind de reiniger van biocure nog steeds het beste. Zo weg en zonder schuren.

  2. Ik heb zooooveel moeite met het vinden van een goede oogmake-up remover.. Ik gebruik nu één van Klorane die me heel goed bevalt.

  3. Ik gebruik zelf de nivea doekjes in de variant voor de gevoeligehuid en voor mijn ogen een oogreiniging van diadermine. Deze klinkt wel erg goed, maar vind het een nadeel dat hij zo vet aanvoelt.

  4. Ik gebruik net dezelfde! Hij is inderdaad heeel erg goed. Volgens mij is hij echter niet aan te raden als je een gevoelige huid hebt, want een vriendin van me leende deze eens van me en zij had er last van. De huid rond haar ogen ‘prikte’. Zelf heb ik er geen problemen mee ondervonden, maar ik heb dan ook geen gevoelige huid 🙂

Geef een reactie

