Weekly nail art #1

Ooit geprobeerd om al je vingers rond een nagellak potje te buigen en goed op de foto te krijgen? Laat ik je vertellen dat het echt bijna onmogelijk is. Toch is het mij semi gelukt. Ik ben trots op mezelf.
Een tijdje geleden wilde ik graag een nail art maken die wat meer kleur in zich had. Daarom besloot ik twee kleuren te gebruiken; Strawberry icecream van Barry m en Refresh mint van China glaze. Strawberry icecream vind ik echt het perfecte licht roze lakje. Vaak grijp ik dan ook naar dit lakje. Daarna pakte ik mijn big image plate b erbij van Dashicabeautyshop en ging vol goede moed aan de slag met het stempelen. Het fijne van deze plate vind ik dat de designs wat groter zijn zodat ze mijn hele nagel bedekken. Ik gebruikte Devotion van China glaze om mee te stempelen en maakte het vervolgens af met een laagje inm out the door.

16 thoughts on “Weekly nail art #1

  1. Het is je erg goed gelukt, een foto maken om een rond potje heen! Vind het er juist lekker speels uitzien!
    De nailart zelf vind ik ook helemaal super 😀

Geef een reactie

