NOTD; Jewel

Vorig jaar rond kerst bestelde ik mijn eerste nubar lakje van de prisms collectie. Direct was ik verliefd op deze prachtige lakjes, maandenlang heb ik swatches op internet bekeken.
Afgelopen zomer besloot ik dat ik nog twee van deze prachtige lakjes aan mijn stash toe mocht voegen.

Vandaag laat ik jullie Jewel uit de Prisms collectie zien. Ik ben groot fan van holographische lakken en bruin is ook wel een van mijn favoriete kleuren voor in de winter.
De eerste foto geeft de ware kleur van dit lakje goed weer, helaas is het de laatste dagen vooral erg mistig en is de zon ver te zoeken. Een holografisch lakje is natuurlijk het mooiste wanneer de holografische glitters goed te zien zijn, daarom probeerde ik het zon effect na te bootsen met een lamp.
Niet heel goed gelukt, maar de glitters zijn redelijk te zien, vooral in het flesje.

Jewel dekt volledig in twee dunne laagjes, en lakt erg fijn.

13 thoughts on “NOTD; Jewel

  1. Mooie nagellak! Inderdaad jammer dat de zon niet echt te bekennen is door de mist, maar het effect is toch redelijk te zien op je foto’s hoor!

Geef een reactie

