NOTD: Tinsel Town

Tinsel Town is een van de lakjes van de China glaze kerstcollectie 2011. Persoonlijk vind ik het ook een van de mooiste lakken in de collectie. Tinsel town is een zilvere glitter lak. Er zitten verschillende vormen glitter in waardoor het een compleet dekkend lakje is. Bovenstaande resultaat heb ik bereikt met 2 dunne laagjes. Ik heb op de foto’s geen topcoat op. Hierdoor voelde de lak wel een beetje bobbelig aan. Ik moet zeggen dat het eraf halen van deze lak wel een nachtmerrie was. Zelfs mijn wonder potje kon hier niet tegen op. Daarom besloot ik eens de zilver folie methode te proberen. Wat een geweldige methode is dat! Ik ga nooit meer iets anders gebruiken om glitter lakken eraf te halen. Het werkt echt veel beter, sneller en het geeft minder frustraties.

Wat vinden jullie van deze nagellak?

19 thoughts on “NOTD: Tinsel Town

  1. Wauw, wat zal dit er in het echt prachtig uit hebben gezien! En fijn dat de zilverfolie methode zo goed werkte, het is anders echt een hels karwei!

Geef een reactie

