NOTD: Meet me under the mistletoe

Ik zal iets opbiechten. Ik ben gek op kerst. Maanden van te voren kan ik er al over praten en kerst muziek luisteren. Een ander ding waar ik gek op ben is groene nagellak. Daarom leek me dit een perfect lakje. Het was ook de perfecte manier om een nagellakje van Orly uit te proberen.
Dit lakje heet Meet me under the mistletoe en komt uit de kerstcollectie van Orly van 2010. Ik vind het echt zo’n mooi lakje. Als ik het op heb moet ik er gewoon naar kijken. Op bovenstaande foto’s heb ik drie laagjes aangebracht om een volledige dekking te krijgen. Ook heb ik geen topcoat gebruikt. De nagellak heeft van zichzelf dus al een behoorlijke glans. Het kwastje van Orly is redelijk dun en daarom kan je er precies mee werken.  Voor de rest laat ik de foto’s spreken, want die zeggen volgens mij wel genoeg!

16 thoughts on “NOTD: Meet me under the mistletoe

  1. Ik had al kerstliedjes in mijn hoofd en door dit lakje krijg ik helemaal de neiging om alvast de kerstboom op te zetten ^^ Heel mooi lakje 🙂

  2. Dit is inderdaad een geweldig lakje. Ik ben ook dol op kerst. Ik ben altijd 1 van de eerste die erover spreekt en kerst muziek luisterd, haha.

Geef een reactie

