Spam je blog!

Het is alweer een tijdje geleden dat wij het eerste spam je blog artikel online plaatste. Het was een groot succes. Ik heb er veel leuke nieuwe blogs door ontdekt. Nu zat ik laatst weer eens verveeld rond te kijken op internet en bedacht ik me dat het weer tijd was om nieuwe blogs te ontdekken. Met zo’n artikel gaat dat natuurlijk veel sneller dan op een andere manier. Vandaar dat jullie vandaag je blog mogen spammen!
Laat een reactie achter met daarin de link van je blog en vertel waar je blog over gaat. Ik zal zeker een kijkje gaan nemen bij alle blogs. Hopelijk zal ik weer wat leuke nieuwe blogs vinden. Dus veel plezier met spammen.

Het kan zijn dat jouw reactie misschien niet door het spamfilter komt, ik zal hem dan zo snel mogelijk goedkeuren.

30 thoughts on “Spam je blog!

  1. Hee wat leuk, ik vind het altijd superleuk om andere nieuwe blogs te ontdekken, dus ik ga gauw eens verder lezen…

    Mijn blog:

    http://kimskienails.blogspot.com

    gaat over alles wat met nagels te maken heeft, van nagellakswatches tot Konad stempelen, van reviews tot nailart…
    Kortom alles wat met nagels te maken heeft!

    ♥ Kim

  2. Wat lief van jullie! Mijn blog heet I Heart Beauty And Fashion en zoals je ook wel aan de naam kunt zien schrijf ik over beauty en fashion. Maar ook schrijf ik over alle andere dingen die mij interesseren, zoals over celebs, looks, livestyle enzovoort. Ik vind reactie’s altijd erg leuk om te lezen en verder is iedereen welkom op mijn blog. Neem gerust een kijkje!

    Liefs.

  3. Wat leuk, ik ben nog niet zo lang bezig, en ben blij met elke volger/reactie/lezer of wat dan ook. Ik blog over leuke dingen, en hoe je ervoor zorgt dat je daar tijd voor hebt!

  4. After this transpire your skin tone defintely won’t be ready
    to hold the extra unwanted weight thus making entire
    body unwanted weight stick out away along with cellulite appearance is obvious.
    Even so with ALA, it might enhance and take full advantage of the
    procedure of recovery if applied with some other anti-cellulite alternatives.
    How to, Cellulite Reduction By means of Suitable Diet program Right diet program is vital to halting cellulite and also helps to create found cellulite a tremendous amount less obvious
    Steer apparent of higher extra fat foods as extra fat is extremely challenging for you to stop working throughout digestion of
    food Stay away from food which are better in chemicals for example junk dishes, excessive toxins your entire body need not have Consume tons of water, this can end up being planning to assist decide on away cellulite toxic compounds
    coming from a human body Reduce back on espresso, alcoholic beverages and tobacco consumption due to the fact these kinds of specifics do not
    allow the actual circulation of blood vessels, holding toxic compounds within our bodies How
    to, Cellulite Deterrence simply by means of Exercise session Though cellulite tissues are many a
    wonderful supply much more tough to get reduce when compared
    with widespread extra fat cells, repetitive exercising
    facilitates whilst creating make use of of peek of cellulite of the skin.

Geef een reactie

