NOTD; Good Witch?

Van Tamara kreeg ik afgelopen week drie prachtige lakjes welke zij bestelde bij nailsupplies. Eerst was ik een klein beetje verontwaardigd dat ze zomaar lakjes bestelde zonder mijn medeweten, maar achteraf super lief dat ik zomaar drie prachtige lakjes van haar kreeg.

Helaas werkt het weer de afgelopen dagen niet erg mee en was dit de beste swatch foto welke ik van deze lak maakte.

Vandaag laat ik jullie een van deze drie cadeautjes zien, Good Witch? een lakje afkomstig uit de wizard of Ooh-Ahz returns collectie van China Glaze.
Het leuke aan deze collectie is dat deze al eens eerder uitgebracht is, schijnbaar was deze collectie zo’n succes dat China Glaze in 2010 besloot de collectie opnieuw uit te brengen.

Good Witch? is een heel mooie subtiel roze kleur en bevat zilveren en roze micro glitters. De glitters maken de lak erg speciaal.
Good Witch? is een lichte lak en hierdoor was ik een klein beetje bang voor de dekking van deze lak, tot mijn verbazing dekte de lak volledig in twee laagjes.
De glitters in de lak blijf je voelen, zelfs met een topcoat over de lak heen. Dit zou een minpunt kunnen zijn, maar voor mij zeker geen afknapper.

 

13 thoughts on “NOTD; Good Witch?

  1. Pingback: Carola’s stash; China Glaze | a1001addictions

Geef een reactie

