Aan de slag met plakband

Allereerst wil ik even klagen over het weer. Al mijn foto’s die ik de laatste tijd heb genomen zien er echt niet uit. Er is gewoon te weinig licht om mooie foto’s te maken. Of ik doe natuurlijk iets verkeerd. Wat ook niet echt mee werkt is dat het zo vroeg donker word en ik vaak tot half 6 op school zit. Ok genoeg geklaagd. We gaan nu verder met de nail art.

Zoals je ziet zijn het beide geen beste foto’s, maar we moeten het er maar mee doen. Ik had laatst Tinsel Town van China glaze op mijn nagels. Dat is een zilver glitter lakje. Het leek me erg gaaf om daar met behulp van plakband wat andere kleurtjes erover heen te doen. Ik had geen topcoat over Tinsel Town gedaan, wat ervoor zorgde dat de ondergrond nogal bobbelig was. Niet heel erg handig om mee te werken kan ik je verzekeren. Ik gebruikte Black on black van Sinful colors en Gum pink van Elf om de strepen mee te zetten. Gum pink is hier echter niet zo geschikt voor. De lak is namelijk te doorschijnend om echt een mooi effect te geven. Nu lijkt hij eerder paars dan roze. Het effect vind ik stiekem toch wel erg gaaf. Ik ga dit zeker nog een keertje proberen alleen dan met andere kleuren.

19 thoughts on “Aan de slag met plakband

  1. heel leuk!
    helaas mislukt het bij mij altijd als ik iets met plakband wil doen.. (ik trek altijd de onderste laag nagellak er mee af, ookal zit die lak er al meer dan een dag op)

Geef een reactie

