Winter manicure

Bij de 30 day nail challenge was er een opdracht ‘inspired by a colour’. Deze opdracht vond ik echt heel gaaf om te doen. Op elke nagel net iets anders doen. Dat wilde ik nog wel een keer doen, maar nu met een favoriete nagellak kleur; blauw!

Voor deze manicure heb ik voor mijn duim pure torqoise van Barry m gebruikt. Daarover heen heb ik met een witte striper strepen getrokken. M’n ringvinger bestaat uit Lavender breeze met daarover heen met blauwe stempellak van Konad een design van de big image plate b van Dashicabeautyshop. Ook mijn ringvinger is een design van deze image plate. Mijn middelvinger is een combinatie van Rain polish en konad. Als laatst heb ik een glitter nagellak, Dorothy who van China glaze, voor mijn pink gebruikt.
De blauwe kleuren doen me wel een beetje denken aan de winter. Vooral nu het weer wat kouder word. Zelf vind ik de winter wel leuk, vooral rond de kerst. De sfeer is dan zo leuk en het kan mij eerlijk gezegd niet snel genoeg komen!

Hebben jullie zin in de winter?

16 thoughts on “Winter manicure

    • Konad vind ik zelf erg makkelijk. In het begin is het even uitvogelen hoe hard je precies moet drukken, maar daarna is het zo gedaan!

Geef een reactie

