Ebay Addict #3

a1001addictions, de naam van deze blog zegt eigenlijk al genoeg. Naast een grote liefde voor nagellak, delen wij nog veel meer “verslavingen”. Shoppen, en dan vooral budget shoppen, staat naast de liefde voor nagellak hoog bovenaan ons verslavingen lijstje. Sommige spulletjes heb ik alweer een hele poos terug aangeschaft. Toch vind ik ze nog leuk genoeg om ze nu nog even te laten zien!

 

Deze ketting vind ik echt geweldig. Een lekker lange ketting en een beetje opvallend. Vooral bij een simpel shirtje zal deze ketting heel erg leuk staan. Deze heb ik gekocht bij Dream_1969 voor $1.79. Ik heb de ketting ook al binnen en het ziet er goed uit.

Deze oorbellen vind ik ook super schattig. Al een hele tijd geleden had ik ze gezien en nu heb ik toch maar de gok gewaagd. Vooral de lichte/blauwe verhouding lijkt me heel erg mooi. De oorbellen kosten $0.99 bij myjewelrydiy.

Een wikkelarmband stond al heel lang op m’n verlanglijstje. Om er eentje te proberen heb ik deze besteld op ebay voor $2.96 bij xianggehaizi.

 

Verenoorbellen vind ik al een hele poos heel leuk. Alleen alle oorbellen die ik in de winkels zag waren het allemaal net niet. Op deze oorbellen werd ik op slag verliefd. Zo gaaf! De kleur is voor mij ook praktisch, aangezien ik best wel veel grijze kleding heb. De verkoper is varietyjewelry521 en ik heb er $2 voor betaald.

Dit waren mijn koopjes alweer. Ik vind Ebay echt ideaal om te shoppen voor sieraden. Vaak draag ik sieraden niet extreem vaak en dan is het echt fijn om er niet te veel voor te hoeven betalen.

Hebben jullie nog aankoopjes gedaan op Ebay?

16 thoughts on “Ebay Addict #3

  1. Die ketting vind ik erg mooi! Stiekem wel jammer dat je er geen eigen foto van laat zien, ben daar namelijk wel erg benieuwd naar. Denk wel dat ik hem ook ga bestellen! 😀

    • De volgende keer zal ik weer eigen foto’s maken, deze keer had ik er geen tijd voor. De ketting is echt super leuk in het echt!

Geef een reactie

