NOTD: Moody woman

Tijdens het prijzencircus van V&D besloot ik een lakje mee te nemen van Sephora. Ik was erg benieuwd naar de nagellak. Moody woman leek me echt een hele mooie aparte kleur en zo belandde het in mijn mandje.
Op bovenstaande foto’s draag ik één laagje van Moody Woman. Het kwastje van Sephora vind ik echt heel fijn werken. Het is namelijk extra breed zodat netjes lakken erg gemakkelijk gaat. De substantie vind ik ook prima. De kleur zelf ben ik iets minder kapot van. De lak heeft namelijk een metallic finish, waar ik niet zo’n fan van ben. In het flesje lijkt de lak duochrome maar op de nagel is hier bijna niks meer van terug te zien. Jammer, want ik denk dat dat de lak net iets bijzonderder had gemaakt.

 

 

18 thoughts on “NOTD: Moody woman

Geef een reactie

