Winactie Primark kettingen

Een hele tijd geleden heb ik twee kettingen bij de Primark gekocht. Nou keek ik laatst rond in m’n kamer en tot mijn schaamte hangen die kettingen nog steeds aan hun kaartje aan m’n kastje. Ik heb ze dus nog nooit gedragen en nu ik er zo naar kijk zal ik ze waarschijnlijk ook nooit gaan dragen. Dus vandaar dat ik deze winactie in het leven heb geroepen. Waarom zou ik ze in m’n kamer laten verstoffen als ik er iemand anders mee blij kan maken?

De eerste ketting is een lange goudkleurige ketting met daaraan 3 veren, 2 roze en 1 paarze. De tweede ketting is een lange ketting met daaraan veren, zowel goudkleurig als bruine. Als je op de foto klikt wordt deze vergroot, dan zijn de kettingen wat beter te zien.

Hoe maak je kans op deze prijs?

* Volg ons op bloglovin en like dit bericht.
* Laat een comment achter dat je mee doet en welke ketting je zou willen.
* Je moet in Nederland of Belgie wonen om mee te kunnen doen.

Niet verplicht, maar wel leuk; twitter over deze winactie.

Deze actie is inmiddels afgelopen en de winnaars hebben bericht gehad!

Na het sluiten van de winactie zullen we de winnaar zo spoedig mogelijk via email op de hoogte stellen. Het is dus belangrijk een geldig email adres achter te laten!

47 thoughts on “Winactie Primark kettingen

  1. Ik doe mee! Ik volg je al op bloglovin en ik like hem straks( zit nu op mobiel) ik ga voor de bruine ketting
    Groetjes stephanie!

  2. Ik doe mee! Ik volg je op Bloglovin + ik heb het bericht geliked. En ik woon ik BelgiΓ« πŸ™‚
    Ik zou het liefst ketting 2 hebben.
    x

  3. Super toffe winactie! Ik doe heel erg graag mee voor ketting 1 πŸ˜€
    Ik volg je via bloglovin & heb het artikel geliked.

    Liefs Elke

  4. Ik doe mee ! Ik volg je al een hele tijd op bloglovin en ik heb je bericht geliked πŸ™‚ Ik doe mee voor ketting 1 !
    Groetjes laura

  5. ik vind ze ontzettend leuk!
    1) ik volg je op Bloglovin en heb je bericht geliked.
    2) Ik woon In NL
    3) ik ga voor de 2e ketting.
    xx

  6. Wat een leuke kettingen!
    En wat jammer dat je ze niet draagt.
    Ik vind ketting 2 het leukste πŸ™‚
    Ik volg je op bloglovin en ga nu even liken πŸ˜‰

  7. Wat een leuke winactie zeg! Lief dat je ze weggeeft, als je ze zelf niet draagt. Ik doe mee voor ketting 1, ik volg je op bloglovin’ en heb het artikel geliked πŸ™‚

  8. Supermooi! Ik doe graag mee voor de 2e ketting.
    Ik volg je op Bloglovin en ik heb dit artikel geliked.

    Liefs.

  9. Oeh, super dat je deze twee kettingen van Primark verloot! Ik vind ze beide echt super, maar als ik e cht moest kiezen zou ik toch voor de bruine versie (ketting 2) gaan, omdat deze bij meer outfits te combineren valt. Verder volg ik je al een hele lange tijd op Bloglovin en heb ik dit bericht voor je geliked. Ik woon in Nederland (:

  10. echt een leuke winactie! ik volgde je al via bloglovin maar ik heb nu net geliked. ik vind ze allebei heel leuk maar ik ga toch voor ketting 2 aangezien ik meer bruin draag πŸ˜€

  11. Leuke winactie!
    Ik doe mee, ik volg je op bloglovin en heb dit artikel geliked
    Die 2e ketting is echt heel mooi! ;p

  12. Ik volg jullie al een lange tijd op bloglovin’ en heb geliked! ;D
    ik doe graag mee voor ketting 2!
    wat is die mooi zeg! zo kan ik mijn kleding weer wat opleuken πŸ˜‰
    en ik woon in Nederland
    xx

  13. wat een leuke kettingen ik ga voor ketting 2
    die kun je namelijk bij veel kleding stukken dragen!!
    ik volg je op bloglovin en heb geliked

    xxx

  14. Ik doe mee, en heb die bericht geliked!
    Ik vind beide kettingen leuk maar ik ga tΓ³ch voor nummer 2
    en ik woon in Nederland.

    xxxx

  15. Oh wat leeeeuk, ik zoek al eeuwen naar zulke kettinkjes!
    Ik ga voor ketting 2 (:
    Ik heb jou artikel geliked en ik volg je ook op bloglovin’.

    x

  16. wat lief dat je dit gewoon doet! Ik volgde al via bloglovin en heb deze post geliked. mijn voorkeur gaat uit naar ketting 1.

  17. Dit vind ik heel erg leuk! Ik doe zeker mee! De ketting maakt me echt helemaal niet uit ik vind ze beide erg leuk! Ik woon ook gewoon in Nederland dus dat is geen probleem haha. Ik volg jullie ook gewoon op Bloglovin en heb dit berichtje geliked!

  18. erg leuke kettingen!! ik doe graag mee (:
    ik volg je op bloglovin’ en heb geliked!
    ik zou graag ketting 1 hebben..
    liefs,

  19. erg leuke winactie! ik ben fan van de primark, het is alleen heel ver weg ;s
    ik volg je op bloglovin en ik heb het artikel geliked (:
    liefs Myrthee

  20. gave actie!
    ik doe graag mee!
    ikga voor ketting 2
    ik volg je ook op bloglovin en heb dit artikel geliked!
    xx

  21. Leuk! Ik volg jullie op bloglovin’, woon in Nederland en heb dit bericht geliked. Ohja, en ik vind ketting 2 het leukst (:
    xxx

  22. Leuk dat je ze gaat verloten! Ik doe graag mee! Ik vind beide kettingen er leuk! Maar als ik echt moet kiezen ga ik voor ketting 1, deze is niet zo standaard.. (:
    Volg je op bloglovin en heb het bericht geliked.. (:

  23. Wauwww! die 2e is echt supersupermooi!
    Dus ik ga voor ketting 2.
    Ik volg je op bloglovin en heb het bericht geliked.
    liefs, fleur

  24. Wat een sΓΊper schattige ketting is nummer 2!
    Ik ga zeker voor nummer 2 πŸ˜€
    Ik volg op bloglovin’ en heb het artikel geliked πŸ˜€
    Ik kom nooit bij de primark omdat ik er niet dicht bij woon… (zonde)
    xxxx

  25. Ik doe mee! Volgen: check! Liken: check! Ketting 2 vind ik heel mooi, zou mooi gaan bij mijn nieuwe blousje!
    x

  26. Leuke winactie πŸ™‚
    Ik doe graag mee voor ketting 2.
    Ik volg jullie op bloglovin en heb dit bericht geliked.

  27. Leuke winactie!
    Ik doe graag mee voor ketting 2.
    Ik volg jullie op bloglovin en heb dit bericht geliked.

  28. Wat een superleuke winactie! Ik doe heel graag mee! Ik volg je op bloglovin gfc en heb geliked, ik wil graag meedoen voor ketting 1!

  29. haha ooh leuke actie!
    ik doe zeker mee, en ik ga voor de bruine de 2de.
    die match fijn bij m’n bruine uggs, bruine tas en bruine jas haha :$
    ik volg je via bloglovin en heb dit artikel geliked
    Suc6 met deze leuke win actie, en groetjes manuela

  30. ze zijn echt superleuk! hou van roze/paars en bruin!
    heb even in mijn kast gekeken en ik denk dat die bruine heel leuk gaat staan bij mijn nieuwe shirtjes van de H&M voor van de winter.
    ik volg op bloglovin en heb dit geliked!
    liefs, Romy

  31. Ik zou ook graag meedoen, heb het geliked en volg je nu op blogloving! Ik vind alle twee de kettingen erg mooi maar zou persoonlijk toch voor de bruine gaan!

    Liefs,

    Robin

Geef een reactie

