NOTD; Mushroom

Wanneer de dagen kouder worden en het buiten steeds vroeger donker wordt, veranderd ook mijn nagellak gedrag.
In de zomer ben ik dol op felle kleuren, terwijl ik in de herfst en de winter veel sneller naar donkere kleuren grijp.

Bruin is voor mij absoluut favoriet tijdens de herfst en winter periode en in mijn stash zijn dan ook aardig wat bruine kleurtjes te vinden.

Mushroom van Barry M kocht ik afgelopen winter tijdens een stedentrip naar Londen. Eerder konden jullie al swatches voorbij zien komen van andere kleuren van dit merk.
Vandaag de laatste kleur van de vier lakken van Barry M welke ik in mijn bezit heb.
Ook Mushroom stelde mij niet teleur, ik vind de kleur echt prachtig!
Mushroom heeft slechts 2 dunne laagjes nodig om compleet te dekken, het kwastje is wat aan de smalle kant maar lakt erg fijn.

Ik ben zeer goed te spreken over de kwaliteit van de lakken van Barry M, ze dekken prima in 1 a 2 lagen, blijven zo’n 5 dagen chipvrij op de nagels zitten, hebben een fijne textuur en dat alles voor de prijs van slechts €3,99. Enig nadeel is dat je deze lakken hier in Nederland niet in de winkel kunt kopen, Barry M is wel verkijgbaar in diverse webshops.

21 thoughts on “NOTD; Mushroom

Geef een reactie

