Forever 21 bestelling

Ik denk dat de meeste van jullie wel eens van Forever 21 gehoord hebben. Helaas zijn er in Nederland nog geen winkels van Forever 21. Een tijdje geleden is het echter mogelijk geworden om bij hun webshop te bestellen. Nadat een vriendin van mij daar iets gekocht had, ging ik ook even kijken. Dat had ik misschien beter niet kunnen doen. Er staan zoveel leuke dingen in hun shop! Aangezien ik net m’n salaris binnen had, brandde het geld gewoon uit mijn zak. Vandaar dat ik een kleine bestelling heb geplaatst.

De zwarte top lijkt me erg gaaf met een fel kleurig hemdje eronder. Alleen zo zou ik hem natuurlijk niet dragen. Deze kost €12.75. De creme kleurige top vind ik erg gaaf door het kant wat er bij de kraag zit. Ik heb zoiets nog nooit gezien en ben hier heel erg benieuwd naar. De prijs van deze top is €17.75. Vervolgens heb ik nog een taille riem erbij gedaan. Mijn vorige zwarte taille riem is helaas uitgerekt en ik had echt dringend een nieuwe nodig. Deze vind ik erg leuk en heeft een fijn prijsje, €3.60. Als laatste nog een paar oorbellen voor €2.90.
De verzendkosten zijn  €6, eigenlijk hetzelfde als Nederlandse webshops. Het fijne van deze webshop is dat je met paypal kan betalen. Ik ben erg benieuwd hoe lang het duurt voor dat ik het binnen heb.

Hebben jullie wel eens iets gekocht bij Forever 21?

12 thoughts on “Forever 21 bestelling

  1. Pingback: New in: Forever 21 bestelling | a1001addictions

Geef een reactie

