Opgemaakt; Essence my skin intensivly caring cream

Vanaf maart dit jaar kwam Essence met de my skin lijn, een gezichtsverzorgings lijn speciaal voor de jongere huid.
Het fijne aan deze lijn is, dat het ook nog eens low-budget is.
Voor slechts € 2,99 kocht ik de intensivly caring cream.

Hoe ziet het er uit?
Deze dagcreme komt in roze met wit doosje, waarop duidelijk het merk en de productlijn staat.
In het doosje bevind zich een plastic pot, welke 50 ml creme bevat.
Onder de deksel is de creme netjes afgesloten met een folie, zodat je zeker weet dat jij de eerste bent die dit product opent. Wat mij betreft een absoluut pluspunt.
Klein nadeel aan de verpakking, alles staat in het Duits beschreven.

Hoe voelt het?

Wanneer je het potje opent komt er direct een zoetige lucht op je af, zeker niet overheersend of storend.
Het product is geschikt voor de normale tot droge huid en trekt snel in.
Wel heb ik gemerkt dat deze crème niet altijd voldoende voedend is voor mijn droge huid. Op dagen dat mijn huid net iets droger is, heb ik niet voldoende aan alleen deze creme, helaas.

Duurzaamheid van het product;
De duurzaamheid van dit product is afhankelijk van de persoon en de hoeveelheid gebruik er van.
Ik heb dit product ongeveer 3 a 4 maanden dagelijks gebruikt.

Zou ik dit product opnieuw kopen?
Nee, ondanks dat de prijs geweldig is en dit best een fijn product is ben ik niet overtuigd.
De crème voedt mijn huid net niet voldoende, en met een strenge winter op komst is dit product helaas niet voldoende voor mij.

Essence my skin intensively caring cream is verkrijgbaar voor € 2,99 bij kruidvat.

11 thoughts on “Opgemaakt; Essence my skin intensivly caring cream

  1. jammer dat hij niet genoeg voedt voor in de winter, misschien ga ik hem toch eens in de zomer proberen (:

  2. Deze crème heb ik ook, jammer dat ie bij jou je huid niet genoeg voed. Bij mij doet ie dat wel, omdat ik een niet zo’n droge huid heb. De geur is inderdaad wel erg overheersend, maar nu ben ik er wel aan gewent, haha.

Geef een reactie

