Day 31: Halloween

Vandaag is de laatste dag van de 30 day challenge aangebroken (mm een 30 day challenge met 31 dagen?!). De laatste challenge is eigenlijk om je favoriete opdracht weer te maken. Aangezien ik dat niet zo leuk vind heb ik er voor gekozen om gewoon een nail art te maken voor Halloween. Halloween vind ik zelf echt een leuke feestdag en ik vind het ook jammer dat het in Nederland niet zo gevierd word. Als onderwerp voor mijn Halloween nagels koos ik spoken.

Als basis heb ik Vampira polish van Eyeko gebruikt. Een zwarte lak met rode glitters erin. Een perfect Halloween lakje! Vervolgens heb ik met behulp van een dotting tool en witte nagellak spookjes getekend. Op m’n ringvinger vond ik het wel leuk om iets anders te doen. Vandaar dat ik daar een tekst balloon heb gemaakt en er boo in heb geschreven. Vervolgens pakte ik zwarte lak erbij en maakte de spookjes af. Als laatst bracht ik nog een laagje topcoat aan.

18 thoughts on “Day 31: Halloween

  1. Leuk gedaan hoor! Ik vind het ook erg jammer dat Halloween hier niet in Nederland wordt gevierd. Dat zei ik toevallig vorige week nog tegen m’n verloofde.

Geef een reactie

