Day 30: Inspired by a tutorial

Bijna is er een einde gekomen aan de 30 day challenge, vandaag en morgen kunnen jullie nog genieten van twee nailarts.
Voor deze dag was het de bedoeling een nailart van een tutorial na te maken. Ik had echt geen flauw idee wat ik wilde maken, dus besloot eens rond te kijken op youtube.

Uiteindelijk kwam ik terecht op het kanaal van elenaeris, zij heeft echt geweldige tutorials betreft nailart.
Ik stuitte op dit filmpje, en besloot dat dit de tutorial zou worden welke ik zou namaken.

Alle kleuren voor deze nailart had ik in mijn bezit, bovendien is bruin echt mijn favoriete herfstkleur!
De basis voor deze nailart is mushroom van Barry M, het buikje van de uil maakte ik met lavender breeze van catrice.
Voor de ogen gebruikte ik apropos apricot, lavender breeze en berlin story. Ik bracht al deze kleurtjes aan met dottingtools in verschillende maten.
Het snaveltje en de pootjes maakte ik met i scream peach en de puntjes boven de ogen zijn gemaakt met miss piggy reloaded.

 

18 thoughts on “Day 30: Inspired by a tutorial

Geef een reactie

