Day 29: Inspired by the Supernatural

Op deze dag heb ik me al een tijdje verheugd. Een van m’n favoriete tv series heet Supernatural en gaat ook over bovennatuurlijke wezens. Vampiers, weerwolven, demonen, Wendigo etc. Het komt er allemaal in voor. Hoe graag ik ook één van deze dingen op m’n nagels zou kunnen maken, dat gaat hem gewoon niet worden. Ik kan daarvoor niet goed genoeg tekenen. Wat nu dacht ik toen. Een tijdje geleden heb ik een andere tv serie ontdekt, namelijk The walking dead. Een enigszins ranzige serie over zombie’s. Laat het nou toevallig zijn dat ik daar wel iets mee kon doen. Vol enthousiasme ging ik aan de slag.

Deze nail art is echt super simpel om te maken. Ik heb als basis lak I sea you van Catrice gebruikt. Een lakje dat ik echt helemaal opnieuw ontdekt heb en ik vind het echt een schitterend kleurtje! Daarna heb ik met een dottingtool op m’n ring- en middelvinger een zombie getekend. Vervolgens pakte ik m’n crackle lak erbij en klaar is kees!

19 thoughts on “Day 29: Inspired by the Supernatural

Geef een reactie

