Day 28: Inspired by a flag

Deze 28ste dag van de 30 day challenge heeft me dagen bezig gehouden, een nailart geïnspireerd op een vlag. Maar welke vlag moest dat dan worden?
De Nederlandse vlag? Nee, te standaard. De Engelse vlag dan? Nee, deze is al te vaak gemaakt.
Uiteindelijk kwam ik op het idee de vlag te maken van een van mijn favoriete vakantie bestemmingen; Egypte! Maar ik zag mijzelf niet in staat een adelaar na te maken in het midden van de vlag.

Ik dacht nog eventjes na, droomde ondertussen weg in de gedachten aan mijn afgelopen zomervakanties. Zo was het idee geboren om dan de Griekse vlag na te maken.

Blauw met wit, dat moest mij zeker lukken!

Als basis koos ik voor Pool Party At Night van Catrice. Alleen op mijn ringvinger maakte ik de Griekse vlag na, hiervoor gebruikte ik een witte striper.
Uiteindelijk vond ik dit een erg leuke opdracht om te doen, en ben ik tevreden met het resultaat.

Wat is jullie favoriete vakantie bestemming?
 

15 thoughts on “Day 28: Inspired by a flag

Geef een reactie

