Day 27: Inspired by artwork

De moeilijke opdrachten blijven maar komen met deze challenge. Schilderijen vind ik echt super mooi. Vooral uit de tijd van de Renaissance. Helaas is het vrijwel onmogelijk om zo’n schilderij na te maken op je nagels. Dan zou ik het mezelf wel heel moeilijk maken. Ineens kwam de naam Piet Mondriaan in me op. Dat was toch ook een schilder? Ik typte zijn naam bij google en kwam al snel op het volgende schilderij.

En zo kwam het dat ik aan de slag ging met witte, rode, blauwe, gele en zwarte nagellak.

Ik heb eerst de zwarte strepen gezet met een naald en zwarte  nagellak. De naald maak je dan zwart en druk je dan op je nagel. Heel makkelijk en erg handig voor als je geen stripers of kwastjes hebt! Daarna heb ik wat willekeurige vlakken ingekleurd met rood, geel of blauw. Op een paar foutjes na vind ik het nog best een leuke nail art.

11 thoughts on “Day 27: Inspired by artwork

Geef een reactie

