Day 25: Inspired by fashion

In deze challenge zitten toch een aantal moeilijke opdrachten. Ik heb zelf niet zoveel met fashion en had dan ook geen idee wat ik moest doen. Brainstormen bracht niet zoveel ideeën, dus vol wanhoop wendde ik me tot Carola. Zij kwam met het briljante idee om Chanel nagels te gaan maken. Vol enthousiasme ging ik aan de slag.
Ik pakte een wit en een zwart lakje erbij, volgens lakte ik m’n middel- en ringvinger wit en m’n pink en wijsvinger zwart. Chanel staat bekend om het logo met de twee c’s. Dit logo heb ik geprobeerd na te maken met een dotting tool. Helaas is er geen ruimte tussen de c’s overgebleven, maar het logo is nog wel goed te zien. Op de zwarte nagels maakte ik witte stippen met image plate m79.
Inmiddels zijn we bijna bij de laatste nail arts aangekomen. Hierna komen er nog 5 online en dan zit de challenge er al weer op! Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar wel een beetje naar uitkijk. Elke dag weer een nieuwe nail art maken kost veel tijd en energie.

Zijn jullie de nail arts al een beetje zat?

19 thoughts on “Day 25: Inspired by fashion

  1. vind het heel mooi geworden!
    snap ook wel dat je ook wel blij bent dat het er dan weer op zit.. zelf doe ik deze challenge ook, maar echt niet elke dag, dan duurt het maar 3 maanden ofzo 😛

  2. Wat leuk bedacht met het Chanel logo! Zie ter erg mooi uit. Ik snap wel dat dit heel veel tijd kost, ik vind het echt knap hoe je iedere dag een nail-art kan plaatsen. Maar ik vind ze tot nu toe ook allemaal erg mooi gelukt!

  3. Erg mooi! Waar is het witte lakje van? Ik heb er eentje van essence maar die dekt voor geen meter dus ik ben op zoek naar een nieuwe ^^

Geef een reactie

