Day 24: Inspired by a book

Een nailart geïnspireerd op een boek, dagenlang heb ik hier over nagedacht. Welk boek is geschikt, wat kan ik maken?
Ook ben ik de laatste tijd nogal druk met van alles, waardoor ik iets minder tijd voor heb voor uitgebreide nailarts.
Zo kwam Tamara met het geniale idee om newspaper nails te maken voor deze dag, ik was direct enthousiast!

Nu is een newspaper natuurlijk niet echt een boek, maar in boeken staan ook letters! Ik vond dat ik dus best een klein beetje vals kon spelen voor deze dag.
Op youtube keek ik diverse tutorial filmpjes en google staat vol met how to’s, mocht je benieuwd zijn kijk hier, hier of hier.

Ik heb Lavender Breeze van Catrice als basis gebruikt, maar je kunt eigenlijk elke gewenste kleur als basis voor deze nailart gebruiken.
Voor deze nailart heb je 70% alcohol nodig, ik kocht zelf een flesje bij de DA om de huid mee te desinfecteren. Ik las dat vodka of tequilla ook voldoen, mocht je geen 70% alcohol in huis hebben.

19 thoughts on “Day 24: Inspired by a book

  1. Heel erg leuk, en een leuke oplossing. Ik vind het niet vals spelen hoor. Je had ook zo de letters uit een boek kunnen halen, haha.

Geef een reactie

