Day 23: Inspired by a movie


Ik was pas 10 jaar toen de eerste Harry Potter film in de bios kwam. Samen met m’n ouders ging ik erheen en ik was meteen verkocht. De boeken waren bij mij ook al bekend. Ik ging graag naar de bibliotheek en daar nam ik Harry Potter en de geheime kamer mee. Erg handig ook om met deel 2 te beginnen, maar ach als 10 jarige keek ik nog niet naar welk deel het was. Met smart wachtte ik tot de laatste boeken uitkwamen en ik las ze meteen zodra ze uit waren. Dan kon je de hele dag niet meer met me praten, want ik moest en zou Harry Potter lezen. Ik denk dat velen van jullie ook opgegroeid zijn met Harry Potter en de films zeker kennen. Vandaar dat ik meteen aan Harry potter moest denken bij deze opdracht. Het probleem was alleen hoe ik het ging doen. Dagenlang heb ik erover nagedacht. Tot ik uiteindelijk een idee had wat wel eens zou kunnen gaan lukken.

Ik heb m’n nail art gebaseerd op de verschillende afdelingen op Zweinstein. M’n rinvinger heb ik gemaakt met plakband en moet Griffoendor voorstellen. M’n middelvinger heb ik gemaakt met een nail art kwastje en is Huffelpuf. M’n ringvinger is Ravenklauw en is ook gemaakt met een nail art kwastje. Als laatst blijft dan Zwadderich over en dat patroontje heb ik van big image plate b gehaald. Op m’n duim heb ik het logo van Harry Potter nagemaakt. De p met de bliksemschicht is een beetje mislukt, maar het lijkt er aardig op.

Wat is jouw lievelingsfilm?

17 thoughts on “Day 23: Inspired by a movie

  1. ziet er weer heel gaaf uit.
    Ik heb niet echt een favoriete film.
    Maar vind die van Harry potter wel heel erg leuk.
    Jammer dat er geen films meer van komen.

Geef een reactie

