Day 22: Inspired by a song

Inmiddels zijn we aangekomen bij het laatste deel van deze 30 day challenge. Om heel eerlijk te zijn, is de challenge me toch wat zwaarder gevallen dan ik in eerste instantie dacht.
Vooral alle nailart opdrachten van deze challenge zijn veel werk, niet alleen het uitwerken ervan maar ook vooral het bedenken van de creaties.

Voor deze dag was het de opdracht om een nailart geinspireerd op een liedje te maken. Ik heb me dagen afgevraagd welk liedje dit zou moeten worden, en waarmee ik ook nog eens iets zou kunnen.
De afgelopen dagen kwam de regen met bakken uit de lucht vallen, en dat was dan ook de inspiratie voor deze dag.
Kane’s Rain down on me zou de inspiratie worden waarop ik een nailart zou maken.

Ik koos ervoor om mijn nagels te lakken met eyeko’s rain polish als basis, hoe toepasselijk.
Vervolgens zocht ik door mijn imageplates heen en vond op plate m8 een paraplu, perfect!
Op plate m66 vond ik een afbeelding welke ik ook wel toepasselijk vond voor deze nailart, en besloot om deze op mijn ringvinger te stempelen met een zwarte stempellak.
Om deze rain nailart compleet te maken maakte ik met een dotting tool en Blue monday van Gosh nog regendruppels op mijn nagels.

16 thoughts on “Day 22: Inspired by a song

  1. Ik snap wel dat de 30 day challenge je zwaarder is gevallen, het is natuurlijk ook ontzettend veel werk! Ik vind het ook echt heel knap dat je elke dag zulke mooie NOTD’s plaatst. Ook deze vind ik weer zeer geslaagd.

  2. Wat gaaf gedaan dat je je hebt geïnspireert op een regenachtig liedje! Het effect ziet er heel gaaf uit, mooi gedaan. Wel jammer dat de challenge is afgelopen, ik vond het wel erg leuk om naar te kijken hihi (:

Geef een reactie

