Day 21: Inspired by a colour

Oktober is het pink ribbon maand. Ik denk dat iedereen dit wel weet. Vandaar dat ik meteen moest denken aan roze bij deze opdracht. Ik pakte wat roze lakjes erbij en ging aan de slag.
M’n duim heb ik eerst gelakt met Strawberry icecream van Barry m. Daarna heb ik met een witte striper strepen getrokken. M’n ringvinger is gelakt met Lavender Breeze van Catrice en ik heb wat roze rhinestones gebruikt om de pink ribbon logo na te maken. M’n middelvinger is weer Strawberry icecream en daarover heen heb ik een patroon van big image plate b gestempeld met witte stempellak. Vervolgens pakte ik voor m’n ringvinger konad m57 erbij en stempelde met Hot or not? een paar bloemen. Ik pakte een doorzichtige rhinestone en plaatste deze in het midden van de bloem. Als laatst pakte ik wat roze glitter erbij en maakte zo mijn manicure af.

 

 

20 thoughts on “Day 21: Inspired by a colour

  1. Waaauw, dit is echt mijn favoriete nail-art die ik heb gezien hier op de site! Wat een prachtige creatie en met mooie combinaties! ❤

  2. Wat leuk gedaan zo, speciaal voor Pink Ribbon! Ik vind dat roze lakje van Barry M trouwens prachtig, staat ook heel mooi met die witte lak erover!

Geef een reactie

