Day 20: Water Marbled

Water marble, iedereen die wel eens aan nailart doet heeft vast wel eens van water marbling gehoord. You tube staat vol met tutorials welke de meest indrukwekkende patronen op je nagels zouden moeten geven.
Iedereen die wel eens een watmermarble geprobeerd heeft, weet ook dat dit een enorme troep geeft!

Een flinke tijd geleden waagden Tamara en ik ons weer eens aan een watermarble manicure. Tamara heeft toen haar beide manicures aan jullie laten zien. Mijn marble creaties vond ik iets minder geslaagd, maar gelukkig maakte ik er foto’s van. Ik kan jullie vandaag dus alsnog mijn marble creatie tonen!

Het meest vervelende aan water marble vind ik nog wel dat echt alles na afloop onder de nagellak zit. Het is dan ook lastig om alles netjes schoon te krijgen.
Ik had op youtube gekeken voor een bepaald patroon wat ik graag op mijn nagels wilde, maar helaas lukte dit niet echt.
Eigenlijk vind ik alleen het patroontje op mijn pink goed gelukt.

Als basis, en voor een beter dekking lakte ik eerst mijn nagels wit. Vervolgens gebruikte ik Sugar High, Go Go Pink en I Scream Peach om mee te marblen.
Go Go Pink is hier echter iets te licht voor, waardoor deze kleur een beetje in het niets in gevallen. Erg jammer.

20 thoughts on “Day 20: Water Marbled

  1. Het is erg mooi geworden! De kleuren liggen vind ik wel net iets te dicht bij elkaar, het was leuk geweest als er 1 kleur bij zat die net iets donkerder of lichter zou zijn geweest. Maar ik mag eigenlijk niet niks zeggen, want ik heb het zelf nog maar 1x gedaan en dat werd één grote ramp, haha.

  2. Wat leuk dat je water marble nails hebt gemaakt! Dit heb ik laatst ook gedaan, erg leuk om te doen. Maar je hebt na afloop wel alles er onder zitten inderdaad.

  3. Ik vind het wel mooi geworden. Ik heb het al zo vaak geprobeerd maar het blijft maar een rommeltje. Ondertussen heb ik de moed al opgegeven 🙂

Geef een reactie

