Day 19: Galaxies

En we zijn alweer aangekomen bij dag 19 van de challenge. Galaxy nagels zijn de laatste tijd echt super hip. Ik vind ze meestal echt super gaaf, maar had er nog nooit over nagedacht om het zelf te maken. Helaas heb ik de foto’s niet onder de beste omstandigheden kunnen maken. De zon was verstopt achter een wolkendek, dus daarom heb ik de onderste twee foto’s maar onder een lamp gemaakt zodat de glitters wel goed te zien zijn.
Als basis heb ik Sinful colors Black on black gebruikt. Daarna heb ik met een keukenrol papiertje China glaze He’s going in circles erop gestempeld. Daarover heen heb ik NYC empire state blue gedaan. Als laatst heb ik Essence Choose me! aangebracht. De laatste stap zorgde voor een beetje extra kleur erin. Om nog meer sterren te maken heb ik Fairy dust van China glaze erover heen aangebracht.
Het resultaat vind ik wel gaaf geworden. Alleen heb ik misschien te veel zilveren glitters gebruikt, zodat het een beetje te zilverig is geworden. De volgende keer ga ik denk ik iets meer kleur gebruiken.

Als laatste stap he ik met een witte nagellak en een dotting tool wat witte stippen gezet om nog meer sterren te maken. Persoonlijk zou ik de volgende keer deze stap overslaan. Ik vind het zonder witte puntjes al af.

19 thoughts on “Day 19: Galaxies

  1. vind het echt heel mooi geworden!
    di is echt mijn favo dag van de hele challenge, kan niet wachten totdat ik zover ben dat ik hem ook mag maken 🙂

  2. Erg mooi weer! Ik vind het inderdaad zonder de witte puntjes net iets mooier. De witte puntjes zijn vrij dik en opvallend, waardoor de achtergrond juist weer een beetje ‘verdwijnt’ en dat is zonde.

Geef een reactie

