Day 15: Delicate print *faal*

Dag 15 van de 30 day nail challenge is voor mij een beetje een faal. Delicate print? Wat bedoelen ze daar in hemelsnaam mee?! Ik had geen flauw idee en vond het erg lastig om iets te bedenken.

Idee 1:

Uhm, tja? Wat kan ik hier over zeggen? Leuk idee, maar heel erg slecht uitgevoerd. De full nail design van Konad ging op z’n zachts gezegd niet heel erg goed. Die komt trouwens van image plate trouwens van image plate m57. Het roosje etc op m’n ringvinger komt van image plate m79.
Aangezien ik dit niet zo leuk vond besloot ik vandaag nog iets nieuws te gaan maken. Alleen was dat waarschijnlijk ook niet zo’n slim idee. Op naar idee 2!

Idee 2:

Vol goede moed lakte ik m’n nagels wit met Lavender Breeze van Catrice. Helaas ging dit niet zo netjes. Vervolgens pakte ik Jolly Holly van China glaze erbij en image plate plate m57 en ging aan de slag met Konad. French tips zijn best lastig om te stempelen aangezien de vorm nooit compleet overeen komt met de vorm van je nagel. Zo vond ik het nog een beetje kaal, dus bedacht ik dat stipjes er vast heel goed bij zouden staan. Geen rekening mee houdende dat ik geen mooie stippen kan maken met een dotting tool. Althans ze zijn nooit allemaal dezelfde grote, wat een beetje jammer is.

Dus dit is het resultaat en ik kan eerlijk zeggen dat die stippen helemaal geen goed idee waren. Het staat er echt voor geen meter bij. Ach ja, iedereen maakt wel eens foutjes toch?
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik nooit meer een ‘delicate’ nail art ga maken. Ik kan het gewoon niet en het resultaat ziet er daardoor echt niet uit. Gelukkig is nagellak niet permanent en kan ik dit er nu weer snel afhalen!

18 thoughts on “Day 15: Delicate print *faal*

  1. Ik vind ze er mooi uit zien. Bij mij wilden die ruitjes op de eerste foto’s ook niet zo goed! Het werkte gewoon heel onhandig, en aangezien het van die kleine hokjes zijn, ziet het er al snel slordig uit. Verder vind ik je ideeΓ«n erg leuk!

  2. Konad full nail is echt moeilijk 😦 Ik kan ’t ook niet 😦 Ik vind juist de stipjes wel wat toevoegen aan je mani! Veel leuker dan zonder stipjes.

Geef een reactie

