Day 14: Flowers

Bloemen is misschien wel een van de meest voorkomende nailarts. Konad heeft enorm veel plates met bloemen printjes,  ook is er een overload te vinden aan nailart stickers met bloemen.

Deze 14e dag van de nailchallenge was dan ook niet erg moeilijk. Ik besloot voor Konad te gaan, nadat ik eerder een bloemen nailart met stickers maakte.
Ik lakte mijn nagels met 2 laagjes Sugar High van China Glaze, momenteel een van mijn favoriete lakjes. Om het geheel iets minder “standaard” te maken, besloot ik van mijn ringvinger een accent nagel te maken, hier lakte ik 2 laagjes  Lavender Breeze van Catrice op.
Vervolgens pakte ik mijn konad set en ging aan de slag, op 4 nagels stempelde ik de bloemen van plate m9 met een witte stempellak. Voor mijn ringvinger pakte ik plate m65, dit is een plate met 4 verschillende fullnail designs. Ik stempelde de roosjes van deze plate met een roze stempellak op mijn ringvinger.
Het effect van de accent nagel vind ik erg leuk geworden.

 

 

23 thoughts on “Day 14: Flowers

Geef een reactie

