Webshop: Zalando

Bron foto

Een tijdje geleden was ik op zoek naar nieuwe schoenen. M’n broer is erg fan van Vans en had me eindelijk overgehaald om ze ook te kopen. Helaas zijn Vans niet overal te koop, vandaar dat ik op zoek ging naar een webshop waar ik ze kon bestellen. Na een grote zoektocht belandde ik uiteindelijk op de site van Zalando. Al snel had ik mijn gewilde schoenen besteld en zat ik vol spanning te wachten op m’n pakketje.

3 dagen later belandde het pakketje al op mijn stoep. Ik ben erg tevreden over de service van Zalando. Bestellen gaat makkelijk, net als betalen. Het fijne is ook dat er geen verzendkosten aan verbonden zitten. Je betaald dus alleen voor de producten, wat ik zelf erg fijn vind. Wat ik nog een pluspunt vind, is de grote collectie die Zalando heeft. Zo heeft Zalando een grote collectie jeans, schoenen en kleding. Vooral de online Vero Moda collectie vind ik ideaal. Als ik winkel ga ik altijd even langs de Vero Moda, maar nu kan ik het lekker online doen. Als nagellak verslaafde kan er één ding natuurlijk niet uitblijven. Namelijk de nagellak van onder andere Koh en Priti NYC en nog veel meer. De collectie nagellak vind ik indrukwekkend en er staan dan ook al veel potjes op mijn wishlist.

Ik zelf ben echt verslaafd aan online shoppen. Wat is er fijner dan vanuit je luie stoel lekker bij webshops te kijken en virtueel shoppen. Vooral in de winter vind ik het echt ideaal. Je hoeft niet meer naar buiten in de kou om toch fijne spulletjes te kunnen shoppen.  Een webshop als Zalando is dan ideaal door de grote collectie.

6 thoughts on “Webshop: Zalando

Geef een reactie

