Day 13: Animal print

 

Mijn eerste image plate van Konad was m57. De image plate voor dierenprintjes! Er staan op de plate een zebra printje en een panter printje. Printjes die ik persoonlijk erg lastig vind om uit de hand te maken, zo niet onmogelijk. Deze dag vond ik dan ook super leuk om te doen!
Als basis heb ik een lakje van Catrice gebruikt uit de nude collectie, Petit four as dessert. Ik moet zeggen dat ik het lakje niet echt geweldig vind. Nude past niet zo goed bij mij denk ik. Vervolgens heb ik met plakband een deel van m’n nagel afgeplakt en met Refresh mint van China glaze gelakt. Hier was ik ook niet al te zorgvuldig in. Ik had namelijk een grote faal toen ik een haar in m’n topcoat kreeg. Gelukkig zie je daar niks meer van terug door het printje. Ik pakte m’n konad spullen erbij en stempelde met zwarte stempellak het panter printje op m’n nagels. Als laatst pakte ik een dotting tool en begon ik de rondjes in te kleuren.
De kleurencombinatie vind ik zelf erg goed gelukt. Het groen staat er lekker fris bij. Deze nail art is heel makkelijk om te maken, maar het resultaat ziet er gaaf uit.

 

 

24 thoughts on “Day 13: Animal print

Geef een reactie

