Day 10: Gradient nails

Dag 10, tijd voor gradient nails! Gezien mijn nagels na mijn vakanties niet echt in topconditie zijn, zag ik een klein beetje op tegen deze opdracht.
De nagels van mijn linkerhand zijn momenteel zo kort, dat ik deze jullie niet eens durf te tonen. Mijn rechterhand moest er dan maar aan geloven.

Ik keek verschillende tutorials op youtube, deed verschillende pogingen, maar helaas.
Gradient nails zijn niet mijn sterkste punt, fail.
Ik ga zeker nog verder oefenen, ik vind het effect van goed gelukte gradient nails namelijk wel erg leuk!

Ik gebruikte go go pink van china glaze als basis, sugar high voor het gradient effect en fairy dust om het geheel een iets speelser effect te geven.

 

 

22 thoughts on “Day 10: Gradient nails

  1. Jammer inderdaad dat het niet helemaal overloopt, maar dat is ook moeilijk. En het ziet er leuk uit hoor! Leuke kleurtjes ook

Geef een reactie

