Day 9: Rainbow nails

Vandaag is de negende dag van de nail challenge alweer aangebroken. Voor de rainbow nails heb ik inspiratie gezocht op internet. Een van de leukste youtube kanalen vind ik die van Cutepolish. De nail art designs die zij maakt zijn simpel, maar toch super leuk. Voor deze nail art heb ik gekeken naar haar rainbow nails video
Als basis heb ik rain polish van Eyeko gebruikt. Daarover heen heb ik met een dotting tool bij mijn onderkant van de nagel met een dotting tool een wolk gemaakt. Vervolgens heb ik met een nail art kwastje met blauw, geel en rood een regenboog gemaakt. Op m’n ringvinger wilde ik het iets anders aanpakken. Daar heb ik met een nail art kwastje met rood, geel, groen, blauw en paarse nagellak strepen gezet. Toen ik klaar was bedacht ik me dat ik de regenboog de andere kant op beter vond passen bij mijn andere nagels, maar toen was het al te laat. Ach voor de volgende Β keer zal ik er rekening mee houden!

 

 

20 thoughts on “Day 9: Rainbow nails

Geef een reactie

