Day 8: Metallic nails

Voor dag 8 van deze 30 day challenge moest ik wederom goed zoeken in mijn stash. Na een korte zoektocht bedacht ik mij dat ik geen enkele lak met een metallic finish in mijn stash had. Een goed excuus om mij naar de kruidvat te begeven.

Eenmaal voor het nagellak vak was het nog een hele opgave om een lakje met een metallic finish te vinden, ik besloot voor een budget merk te gaan.
Een goed idee al zeg ik zelf, ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik geen fan ben van metallic finishes. Vandaar ook dat er in mijn hele stash geen enkele lak te vinden was.

Ik nam uit het essence schap een nieuw lakje met de naam Luxury secret mee, en rekende €1,29 af bij de kassa.
Luxury secret dekt volledig in 1 laag, maar is wat aan de dikke kant en lakt erg streperig. Ik bracht nog een tweede laag aan voor een iets egaler effect.
Ik ben niet overtuigd door deze lak, en zal deze dan waarschijnlijk ook niet meer dragen. Wel denk ik dat Luxury secret erg geschikt is als stempel lak, wat vaak het geval is met metallic lakken.

18 thoughts on “Day 8: Metallic nails

  1. Wat jammer dat je dit metallic lakje niet zo mooi vind! Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo van de metallic lakjes ben, maar ik vind dit kleurtje wel erg gaaf!

  2. ik houd toch niet zo van de metallic lakjes.. het kleurtje vind ik dan weer wle mooi, maar die finish ia het gewoon niet voor mij.

Geef een reactie

