Day 6: Violet nails

Dag 6 van de 30 day challenge alweer, tijd voor violet nails.
Ik heb eventjes op google geraadpleegd voor de juiste kleur, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat ik geen enkel lakje in mijn stash had welke ook maar in de buurt kwam.

Bij violet denk ik toch direct aan paars, en wederom is dit ook niet een van mijn favoriete kleurtjes. Mijn stash telt dan ook maar drie paarse lakjes!
Ik koos voor Lucky in lilac van Catrice, deze lila paarse lak dekt volledig in twee laagjes.
Omdat ik het resultaat nog niet echt “Violet” vond besloot ik om er nog een laagje prismatic effects topcoat van Catrice overheen te lakken. Deze topcoat geeft de lak direct een andere uitstraling, ik was tevreden!
Al blijft paars gewoon niet echt mijn nagellak kleur, met deze topcoat erover heen vind ik het al een stuk aangenamer.

21 thoughts on “Day 6: Violet nails

  1. Ik heb hem thuis ook liggen , maar eingelijk nog niet gedragen maar nu ik hem zo bij u zie zal daar snel vernadering in komen denk ik. Ik vindt het echt een leuk kleurtje! 😀

  2. Ik zag het lakje op de foto en ik had nog niet verder gescrold. Ik meteen met een blik op mijn stash, van huh lucky in lilac, heeft toch helemaal niet zo´n mooie glans haha 😉 Handig hè is verder lezen. Ik vind het een hele mooi combi 😉

Geef een reactie

