Day 5: Blue nails

Een tijd geleden hebben Carola en ik een aantal lakken uit Amerika binnen gekregen. Deze dag was dan ook het perfecte excuus voor mij om een wet ’n wild lakje te proberen. Wet ’n wild was eerst ook in Nederland te koop, maar helaas hebben ze het uit de winkels gehaald.
Dit is Wet ’n wild blue moon. Ik vind het echt een schitterend kleurtje. Het is diep donkerblauw met lichtere blauwe shimmers erin. De shimmer is echt goed te zien als de zon erop schijnt. Met twee laagjes is dit lakje volledig dekkend. Het kwastje is redelijk dun, maar ik vond het niet heel vervelend werken.
Voor in de winter vind ik dit kleurtje echt perfect. Bij donkere dagen hoort ook donkere nagellak. Ik ga er vanuit dat ik dit lakje veel zal gaan dragen in de aankomende maanden.

 

 

 

 

20 thoughts on “Day 5: Blue nails

Geef een reactie

