Day 3: Yellow nails

Ik ben niet zo fan van gele nagellak. Ik vind het niet lelijk zoals paarse nagellak, maar ik draag het gewoon bijna nooit. Vandaar dat ik maar 1 geel lakje in m’n stash heb. Voor deze challenge ben ik speciaal naar de Kruidvat gerend en heb daar het Essence vak geplunderd.
Dit is de nieuwe versie van Mellow yellow van Essence. Hij is duidelijk lichter dan de vorige en heeft shimmer erin. Met twee laagje is hij volledig dekkend, wat ik helemaal niet verwacht had. Lichte kleuren dekken meestal niet zo heel goed. Over de droogtijd was ik ook aangenaam verrast. Ik had niet eens m’n sneldrogende topcoat nodig.
Ik vind Mellow yellow een heel mooi kleurtje, maar om de een of andere reden vind ik het niet echt bij m’n huidskleur passen. Ik denk niet dat ik dit lakje heel vaak ga dragen. Ach, voor die €1,29 is dat natuurlijk ook geen ramp.

24 thoughts on “Day 3: Yellow nails

  1. Ik vind dit een prachtig kleurtje! Heel mooi. Misschien indd niet zo bij jouw teint, maar ik zou het lakje wel kopen denk ik πŸ™‚

  2. Aii, wat een viezig kleurtje! Ik vind ‘m in het flesje zo mooi, maar was altijd bang voor dit effect. Komt denk ik inderdaad door je huidskleur.

  3. Zo grappig! Ik heb dit lakje ook gebruikt voor deze dag, en ik heb ‘m speciaal moeten aanschaffen, omdat ik niet snel geel draag! Maat dit vind ik wel een mooi lakje!

Geef een reactie

