Day 2; Orange nails

Oranje is gewoon niet echt mijn kleur. Ik link oranje dan ook direct met koninginnedag of een ek/wk, en draag deze kleur buiten deze evenementen om dan ook bijna niet.

Het was dan ook eventjes zoeken in mijn stash naar een oranje lakje voor dag 2 van de 30 day challenge. Na een kleine zoektocht stuitte ik op een licht oranje lakje van Catrice, wat inmiddels alweer uit het vaste assortiment verdwenen is.

Apropos Apricot is de naam van dit abrikoos kleurige lakje.
Dit zachte oranje kleurtje vind ik dan wel weer erg mooi, mede door de zilverkleurige shimmer die deze lak bevat. Helaas liet deze shimmer zich erg moeilijk vastleggen op de foto.
Een klein nadeel aan lichte lakjes is dat de dekking vaak slecht is, zo ook met deze lak. Voor een algehele dekking had ik drie laagjes nodig, maar dan mag het resultaat er ook zijn.
Een prachtig kleurtje voor deze mooie nazomer dagen.

20 thoughts on “Day 2; Orange nails

  1. Mooi zo, in de zon! Ik heb dit lakje ook, maar ik vind hem altijd zo gek staan bij mn huidskleur, ofzo. 😛 Bij anderen vind ik ‘m wel altijd prachtig.

  2. ik ben ook geen fan van oranje
    maar zelf heb ik deze kleur en ik ben er heeelemaal verliefd op!!
    xx

  3. Wat een prachtig kleurtje! Ik draag oranje ook vaak alleen op die feestdagen, maar deze vind ik ook wel erg mooi om op normale dagen te dragen. Mooie foto ook, met die zon (:

Geef een reactie

