Day 1: red nails

Sommige lakjes zijn zo mooi dat je gewoon kan blijven kijken naar swatches. Maandelang heb ik lopen kwijlen bij foto’s van Nubar Prize. Na mijn veldwerk in Spanje en m’n extreem harde werk, besloot ik mezelf te trakteren en kocht ik eindelijk dit mooie lakje.
Nubar Prize is een rood lakje met holografische glitters erin. Vooral op de laatste foto is goed te zien hoe gaaf de holografische glitters zijn. In het echt zijn ze veel beter te zien dan op de foto’s. Zodra de zon erop schijnt zie je de prachtige kleuren die erin verborgen zitten. Met twee laagjes bereikte ik een mooie dekking. Één laagje kan ook voldoende zijn als je netjes lakt. Ik had nog een paar gaten erin, vandaar het tweede laagje.

 

 

 

 

24 thoughts on “Day 1: red nails

Geef een reactie

