NOTD; Strawberry fields

Strawberry fields, al vanaf het eerste moment dat ik swatches van dit lakje voorbij zag komen was ik direct verliefd! Toch duurde het eventjes voor dit lakje mijn kant op kwam, bij de laatste Nailsupplies bestelling was dit lakje dan ook het eerste lakje wat in het online mandje verdween.

Ik ben een echt meisje-meisje en ben dan ook gek op alles wat roze is, roze is dan ook de meest voorkomende kleur in mijn nagellak stash.
Strawbery fields is zeker een van mijn favoriete lakjes! Door de prachtige gouden shimmer in dit lakje, is het een ultiem zomer kleurtje. Zelfs zonder de zon is de gouden shimmer goed te zien.

Strawberry fields lakt erg fijn, ik ben sowieso al erg blij met het smalle kwastje van China Glaze.
De houdbaarheid van deze lak is goed, dit prachtige roze kleurtje bleef zo’n 3 a 4 dagen op mijn nagels zitten.

 

20 thoughts on “NOTD; Strawberry fields

  1. Wat een prachtige kleur blijft dit toch! ❀ Love the golden shimmers! Ik heb zelf 'Ahoy!' van China Glaze, die ik hier veel van weg vindt hebben.

    • Die heb ik inderdaad ook, toch is de gouden shimmer in strawberry fields nog beter te zien. Deze lak is ook iets donkerder roze.

  2. Pingback: Carola’s stash; China Glaze | a1001addictions

Geef een reactie

