Shoplog; Sephora, Kruidvat, Etos, Action

Tamara vertelde het van de week al, de actie waar heel beautyblog-land naar uitkijkt is er weer; Het prijzencircus bij V&D met de 3 voor 10 actie van Sephora.
Ook ik kon dit natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan, en heb het nodige ingeslagen.

Ik kocht tijdens deze actie 2 maal de smoothing primer (€12,10 per stuk), ik heb inmiddels verschillende primers geprobeerd, maar dit is toch echt mijn favoriet!
Na mijn vakanties waren alle foundations welke ik in mijn bezit heb te licht geworden voor mijn zongebruinde huidje, tijd voor een nieuwe dus! Dit was de ideale actie voor een nieuwe foundation (€15,90).
Over de nailpatch stickers (€8,90) had ik goede reviews gelezen, ik was hier erg benieuwd naar en besloot deze ook eens uit te proberen. Eenmaal voor het nagellak schap besloot ik dan ook nog maar een lakje in mijn mandje te gooien, ik kocht 050 summer in bangkok (€5,80). Door deze geweldige actie bespaarde ik €43,70!

Na het bezoek aan de sephora was het nog even tijd voor een bezoekje aan Kruidvat, Etos en Action, ik was de dag ervoor jarig geweest dus besloot wat dingetjes voor mijzelf te kopen.

Bij de kruidvat scoorde ik twee lakjes; essence – think pink (€1,29) en essence – crack me! blue (€1,79). Bij de kassa zag ik de dvd van Gooische vrouwen (€14,99) staan, ik ben groot fan van deze serie. Omdat ik zelf uit het gooi kom is alles uit deze serie zeer herkenbaar voor mij, ik moest deze dvd dan ook echt hebben.

Na het bezoek aan kruidvat werd het tijd voor de action, ik vind het altijd heerlijk om door deze winkel te struinen opzoek naar leuke prulletjes etc. Over de blushes had ik ook goede reviews gelezen en voor €0,99 per stuk kon ik deze niet laten liggen.
Tijdens de zoektocht naar de blus stuitte ik op een waterproof mascara welke me qua verpakking erg deed denken aan the false lash effect mascara van Max factor, echter was de prijs van deze mascara (€0,98) een stuk aangenamer. Voor dit geld kon ik de mascara niet laten liggen en besloot deze mee te nemen om aan een grondige test te onderwerpen. Hier kunnen jullie zeker een review van verwachten.

Nadat ik na mijn vakantie mijn koffer uitpakte kwam ik tot de ontdekking dat mijn glasvijl in twee stukken lag, tijd voor een nieuwe dus. Bij de etos kocht ik een nieuwe glasvijl (€5,99) en garnier reinigingsdoekjes (€3,99).
Als laatste scoorde ik bij een chinees winkeltje nog 40 haar elastiekjes voor €1,99.

19 thoughts on “Shoplog; Sephora, Kruidvat, Etos, Action

  1. Wat een leuke aankoopjes zeg!! De film van Gooische vrouwen heb ik nog niet gezien, binnenkort ga ik ‘m kijken met een vriendin.

  2. Erg leuke aankopen! Wij hebben hier geen V&D meer, bummer! Daar baal ik, en andere mensen met me, nog steeds van. ‘The Sting’ is er voor in die plaats gekomen. Action is altijd leuk! 😀

  3. Wat een leuke dingetjes heb je gekocht! Toevallig heb ik gisteren ook 63 Think Pink van Essence gekocht, echt een mooi kleurtje! Ook leuk dat je de blauwe crack nagellak hebt gekocht, die was er bij mijn Kruidvat nog niet, jammer! Ik ben ook erg benieuwd naar de spulletjes die je bij Sephora hebt gekocht, het klinkt allemaal zo fijn! ❤

    Ik blog trouwens op een andere blog die ik heb aangemaakt op blogspot. Dit omdat het zo lang duurt om te migreren van weblog.nl naar wordpress. Ik blijf je dus nog gewoon volgen, maar dan via een andere blog: iheartbeautyfashion.blogspot.com!

Geef een reactie

