Wishlist H&M

De dagen worden kouder, de blaadjes vallen van de bomen; Helaas de zomer is voorbij!
Een pluspunt; er mag weer volop geshopt worden! Zo besloot ik dat het eens tijd werd om de webshop van de H&M in te duiken en het een en ander op mijn wishlist te zetten.

1 Jas – €49,95; Deze jas is helemaal mijn stijl!  Het model en de kleur zijn perfect en met de winter op komst kan ik natuurlijk geen nee zeggen.
2 Blazer – €39,95; Bij het zien van deze blazer wist ik het zeker, deze moet ik hebben! Roze is ook nog eens helemaal mijn kleur.
3 Blousje – 24,95; Perfect voor mijn werk in de winter, niet te dik en niet te dun.
4 Handschoenen – 19,95;  Voor mij geen koude handen deze winter met deze leren handschoenen.
5 Zwarte skinny jeans – €29,95; ik heb nog geen enkele zwarte broek in mijn kast liggen, vandaar dit exemplaar op mijn wishlist.
6 Hart ketting –  €4,95; Leuk voor op een effen trui, om het net iets speelser te maken.

Hebben jullie al online geshopt in de vernieuwde H&M collectie?

20 thoughts on “Wishlist H&M

  1. ik heb vandaag ook een wishlist gemaakt van de H&M. En er staat ook een zwarte broek bij omdat ik die ook geen in mijn kast heb liggen.

  2. Leuke lijst, en ik vind de jas erg mooi! Ik heb eergisteren ook wat besteld, maar heb nog niet echt tussen de jassen gekeken! Zal ik binnenkort ook maar eens doen. Ik heb ook een blazer besteld, een grijze, alleen die komt pas eind oktober! 😐

  3. die wishlist is helemaal op z’n plaats!!
    wat een gave dingen! ik ga zeker ook even kijken 😀
    xx

  4. Leuke dingen! Ik heb laatst bij Bershka een zwarte skinnyjeans besteld, ben daar wel benieuwd naar! Die blazer is mooi trouwens, die kleeeeur!

  5. Wat een mooie dingen staan op je wishlist! Ik heb nog niet echt wat besteld/gekocht bij de H&M voor de herfstcollectie, maar dat wil ik wel binnenkort gaan doen. De blazer en de ketting die je op je wishlist hebt staan vind ik vooral erg leul 🙂

Geef een reactie

