Tag: Wat heb je liever?

Tags zijn echt super leuk om in te vullen. Zo leren jullie mij ook weer een beetje beter kennen. Vandaag heb ik echt een super leuke tag voor jullie.

Spelregels

  • Vermeld en bedank degene door wie je getagged bent: Een hele tijd geleden werden we door Kelly getagd met deze leuke tag! Nou had ik het de afgelopen heel erg druk, maar nu heb ik toch weer even tijd om deze leuke vragen te beantwoorden!
  • Beantwoord de vragen, en niet smokkelen, dus bijvoorbeeld bij de vraag “Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare, zwarte snor” niet antwoorden geven als “geen wenkbrauwen, want die kan je toch weer bijtekenen”
  • Tag een aantal andere beautybloggers, die deze tag niet niet gedaan hebben.
  • En als je wil kun je deze tag doen in een video, ook hele leuk! 

Een hele tijd geleden werden we door Kelly getagd met deze leuke tag! Nou had ik het de afgelopen heel erg druk, maar nu heb ik toch weer even tijd om deze leuke vragen te beantwoorden!

Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare, zwarte snor?
Ik ga er bij deze vraag maar van uit dat je de snor niet weg mag halen (of weg kan krijgen). Aangezien ik nooit met een snor wil rondlopen ga ik dan toch maar voor geen wenkbrauwen. Dan ga ik wel creatief doen met m’n haar om het een beetje te verbergen.

Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?
Deze vraag vind ik extreem lastig. Ik ben van mezelf namelijk gezegend met sterke nagels. Ik heb eigenlijk nooit echt problemen gehad met m’n nagels, maar ik ben ook verslaafd aan nagellak. Nooit zal je mij zonder nagellak zien. Toch ga ik maar voor gezonde nagels. Nagellak blijft minder goed zitten op zwakke nagels en dan zou je elke dag je nagels opnieuw moeten lakken.

Lang haar tot je voeten of gemillimeterd haar?
Deze vraag vind ik dan weer heel erg makkelijk. Ik ga hierbij voor lang haar. Met lang haar kan je nog voldoende doen, bijvoorbeeld zo’n leuke vlecht als Rapunzel op het einde heeft.


Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen oogmake-up meer gebruiken?
Weer een simpele vraag. Ik draag nooit oogmake-up simpelweg omdat ik het niet kan. Ik weet dat het een kwestie van oefenen is, maar ik heb van mezelf ook een redelijk klein ooglid en heel erg hangende oogleden. Van een geweldig mooie ooglook zie je bij mij dus ook redelijk weinig. Dus kies ik voor eeuwig geen oogmake-up te gebruiken.

Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?
Ik ben van mezelf heel erg bleek. De ene dag vind ik het mooi, de andere dag vind ik het verschrikkelijk. Aangezien ik zelf zo bleek ben denk ik dat heel erg rode wangen me echt niet staan. Een subtiel blosje is veel mooier. Dan ga ik toch maar voor een grauw gezicht.

Geen cosmetica meer gebruiken of alleen nog maar cosmetica gebruiken dat op dieren is getest?
Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik nooit let op dierproefvrij. Toch zou ik niet zonder cosmetica kunnen. Dus dan gebruik ik alleen nog maar cosmetica die op dieren is getest.

Gelige tanden met een perfect recht gebit, of scheve tanden die wel mooi wit zijn?
Perfect witte tanden heeft bijna niemand en als iemand het wel heeft dan is het vaak gebleekt. Scheve tanden vallen ook veel meer op dan gelige tanden. Hierbij ga ik zeker voor gelige tanden met een perfect recht gebit. Ik heb niet voor niks 2 jaar met een beugel rondgelopen.

Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn.
Ik denk dat ik me dan toch maar ziek meld, vooral omdat mensen mij nooit met echte opvallende make-up zien. Op m’n nagels zou ik trouwens wel gewoon alles dragen van beertjes tot katten.

Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken (dus gewoon wachten tot je nagellak afbladderd of het er afkrabben) of iedere dag opnieuw je nagellak er af moeten halen?
Als ik ergens een hekel aan heb is het mijn nagellak eraf halen. Ik vind het soms zelf met nagellakremover erg lang duren. Vooral als het een glitter lakje is. Kan je je verstellen hoe erg het wel niet moet zijn als je nooit meer nagellakremover mag gebruiken? Als ik elke dag andere nagellak op moet doen gaat m’n stash er misschien nog een keertje doorheen en mag ik weer nieuwe nagellak kopen. Ik ga dus zeker voor iedere dag opnieuw nagellak eraf halen.

Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel ontzettend stinkt, of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt (waar je wel de hele dag aan zou kunnen snuiven) maar verder niet zo veel doet voor je huid?
Als ik echt een probleem huid zou hebben zou ik zeker voor de eerste optie gaan. Als een middeltje heel goed help maar de geur niet zo lekker is maakt het mij niet uit. Soak and float van Lush stinkt ook verschrikkelijk. Toch gebruik ik het omdat het zo goed helpt tegen roos. Van m’n huid heb ik niet zoveel last, dus kies ik voor een lekker ruikende bodylotion.

Je haar in een kinky kleur verven (denk als fel roze, groen) of grijs?  
Zeker weten verven in een kinky kleur! Het lijkt me echt gaaf om roze of blauw haar te hebben!

Een vreselijk hoerige lipliner om je mond, of uitgelopen panda ogen?
Uitgelopen panda ogen. Ik wrijf onbewust heel erg in m’n ogen. Hierdoor heb ik al heel wat dagen rondgelopen als een panda. Ik vind het zelf niet meer zo storend en het hoorde ook wel bij mij. Nu draag ik geen mascara meer op m’n onderste wimpers en loop ik er ook niet meer als een panda bij.

Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Sephora, enz) of nooit meer bij de drogist?
Ik vind de parfumerie vaak niet zo fijn. Vooral in mijn woonplaats vind ik het personeel gewoon onbeschoft en kom ik er werkelijk nooit. Dus ik vind het niet zo erg om daar nooit meer cosmetica te kopen. De leukste kleuren nagellak bestel ik toch via internet.

De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen (alleen geen make-up dus, verzorging mag wel!) of je hele stash inleveren (dus ook verzorging) maar daarna direct voor 250 euro alvast wat nieuwe dingen kopen?
Geen make-up meer kopen de komende 1,5 jaar. Ik heb nog wel genoeg mascara om die tijd door te komen en foundation heb ik ook niet heel erg nodig. Nagellak zal ik het wel moeilijk mee hebben. Vooral als er zoveel mooie collecties uitkomen, maar ik heb wel genoeg potjes om het 1,5 jaar mee uit te houden. Ik denk ook dat mijn stash wel wat meer waard is dan 250 euro.

Ik heb deze tag al bij vrij veel mensen langs zien komen. Ik zou dus ook echt niet weten wie ik zou moeten taggen. Als je deze tag nog niet gedaan hebt, mag je hem zeker overnemen!

Bron foto’s

13 thoughts on “Tag: Wat heb je liever?

Geef een reactie

