NOTD; Beautiful Girl

Een poosje terug kregen Tamara en ik de kans om wat lakjes en andere make-up spullen vanuit Amerika te bemachtigen. Deze kans lieten wij ons natuurlijk niet ongemerkt voorbij gaan en stuurden onze wishlist op.
Eenmaal in Corfu werd ik blij gemaakt met het berichtje dat er een pakketje uit Amerika was gekomen.

Ik heb mij aardig ingehouden en bestelde slechts twee lakjes van SinfulColors, vandaag laat ik jullie Beautiful Girl zien.

In de zomer periode ben ik dol op roze lakjes, wanneer de zon schijnt en mijn handen langzaam aan bruin kleuren grijp ik sneller naar roze lakjes. Roze is voor mij de zomer.

Dit roze lakje, dat de naam Beautiful Girl kreeg is een creme lakje. Dit betekend dus dat dit lakje geen shimmer, glitters, flakies of iets dergelijks bevat. Gewoon een simpel roze lakje, maar daardoor zeker niet minder mooi!

Ik was nog niet bekend met de lakken van SinfulColors, en heb er daardoor maar twee besteld.
De kwastjes lakken fijn, zijn ietwat aan de smalle kant en liggen makkelijk in de hand.
Deze lak dekt volledig in twee laagjes, over de houdbaarheid ben ik iets minder te spreken. Beautiful Girl hield het slechts twee dagen uit op mijn nagels!

De lakken van SinfulColors zijn helaas niet in Nederland verkrijgbaar, je kunt ze eventueel wel via internet bestellen.

 

 

 

25 thoughts on “NOTD; Beautiful Girl

  1. Wat een mooi, zomers kleurtje! Dit staat inderdaad heel erg mooi als je wat bruinere nagels hebt, maar ook als ze wat lichter zijn. Wauw!

Geef een reactie

