Shoplog 22-09; Sephora & Kruidvat

Jaja, het is weer zover! Het is prijzencircus bij V&D! De leukste actie die er momenteel geld vind ik de 3 voor 10 euro actie van Sephora. Zo wordt het wel erg verleidelijk om wat van Sephora te gaan proberen. Carola en ik hebben dan ook meteen op de eerste dag een bezoekje aan de V&D gebracht.

Bij de Sephora heb een poeder foundation gekocht (€15,90), een blush in de kleur rose (€13,50), een nagellakje (€5,90) en nail art stickers (€8,90). Voor deze producten heb ik samen maar €13,33. Echt een koopje als je het met de normale prijzen vergelijkt. Ik wilde ook heel graag het nagellak remover potje, maar die was nergens te bekennen. Daarom ben ik maar even langs de Kruidvat gegaan en heb daar een soort gelijk potje van de Essence gekocht (€2,49). Ik ben erg benieuwd of het werkt met glitter nagellak. Aangezien ik de Kruidvat niet kan verlaten zonder nagellak, heb ik ook maar een nieuw lakje van Essence meegenomen in de kleur Blue addicted. Dit is een blauw glitter lakje met verschillende glitter formaten. Dan kan ik meteen het remover potje uit proberen.

Zijn jullie nog van plan iets te kopen bij v&d prijzencircus?

15 thoughts on “Shoplog 22-09; Sephora & Kruidvat

  1. Leuke spulletjes 🙂 Ben benieuwd naar die stickers, deze schijnen beter te zijn dan die van Essence! Ik ga niks kopen bij de 3 voor 10 actie, Sephora zit bij mij in de buurt en ik vind de producten niet echt geweldig.

  2. Leuke aankopen!! Nu zie ik weer dat blauwe Essence lakje er tussen liggen. Hier ligt ‘ie gewoon niet in de winkels. Ook niet in Bolsward of Joure, waar ik ook heb gekeken. Ik snap het niet!

  3. Leuk! Dat poeder is echt heel goed, die heb ik ook. Ik heb vandaag twee lipglossjes en een poeder foundation gescoord, daar ben ik wel erg benieuwd naar!

  4. Wat een leuke aankoopjes! Ik ben erg benieuwd naar de nail art stickers, het printje is in ieder geval al erg schattig (: Ook lijkt het potje van Essence met nagellakremover (raar omschreven, maargoed) me ook heel handig, daar ga ik binnenkort ook even naar kijken bij Kruidvat! 😉

Geef een reactie

