Happy birthday to me

Op 21 september 1985, inmiddels 26 jaar geleden, werd ik geboren. Vandaag is het 21 september 2011, dat betekend dus dat ik vandaag jarig ben!

Wie jarig is trakteert zeggen ze, en uiteraard trakteer ik ook een beetje.
Ik zou jullie graag allemaal persoonlijk willen trakteren, maar helaas dat gaat niet, dus vandaar een kleine winactie!

Wat kun je winnen?
* Nagelstickers
* Twee imageplates
* P2 lak in de kleur 630 passion
* Fimo wheel
* Cuticle oil strawberry

Hoe maak je kans op deze prijs?

* Volg ons op bloglovin en like dit bericht.
* Laat een comment achter dat je mee doet.
* Je moet in Nederland of Belgie wonen om mee te kunnen doen.

Niet verplicht, maar wel leuk; twitter over deze winactie.

Je kunt aan deze winactie mee doen t/m 28 september 23:59 uur.

Na het sluiten van de winactie zullen we de winnaar zo spoedig mogelijk via email op de hoogte stellen. Het is dus belangrijk een geldig email adres achter te laten!

47 thoughts on “Happy birthday to me

  1. Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van!

    Ik doe graag mee voor je winactie, en heb het artikel geliked.

    P.s. ik ben morgen jarig;) en dan komt er vrijdag ook een winactie online!

  2. Gelukkige verjaardag! πŸ˜€ Geniet er van!

    En met je winactie doe ik graag mee , ik volg je al een tijdje op bloglovin & heb je post geliked.

    Liefs

  3. Gefeliciteeeeeeerd meid!!
    Ik volg je al langer op bloglovin rn ik heb geliked. Fijne dag toegewenst.
    Xxx steef

  4. Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een superdag van! Ik doe graag mee! Ik volgde al via bloglovin en heb dit bericht geliked!

  5. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag. Ik volg jullie al een tijdje via Bloglovin. Super. Ik heb dit bericht geliked en getwitterd ;).

    Groetjes

  6. Gefeliciteerd met je verjaardag! β™₯
    Leuk pakketje zeg! Ik doe zeker mee πŸ˜€ Ik volg je op bloglovin, heb je artikel geliked en woon in Nederland πŸ˜‰
    ‘xx

  7. Van harte gefeliciteerd, ik wens jouw een hele fijne dag.
    Ook ik doe mee aan de winactie, ik volgde je al via bloglovin’ en heb dit bericht geliked.
    Liefs, xxxx

  8. Van harte gefeliciteeeerd! πŸ™‚ Wat een leuke winactie! Ik doe natuurlijk graag mee. Ik volg jullie en heb het artikel geliked. Oja, en ik woon in Nederland, hihi.

  9. Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd πŸ™‚ Wat een superleuke winactie! Ik wil wel meedoen!! En gelukkig woon ik in Nederland, dus kan ik meedoen πŸ™‚ Ik heb je artikel geliked op bloglovin, en natuurlijk volg ik jullie ook!

  10. gefeliciteerd! hele leuke winactie, ik doe mee! ik woon in nederland, ik volg jullie en heb dit artikel geliked. x

  11. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wil graag meedoen met deze winactie, er zijn leuke prijzen te winnen! Ik volg je via bloglovin, heb geliked en laat nu een reachtie achter. Ook woon ik in nederland πŸ™‚

  12. Happy Birthday!!
    erg leuk pakketje! ik doe mee (:
    ik volg je op bloglvin’ en heb geliked!
    ik woon in BelgiΓ«
    geniet nog van je dag!!
    liefs,

  13. Gefeliciteerd!
    Wat leuk! Ik ben ook jarig vandaag! πŸ˜€ 17 kaarsjes voor mij. πŸ™‚
    Ik wil heel graag winnen! :p Dus ik doe mee!
    (Ik volg jullie al even en ik heb dit geliked! β™₯)
    Dikke verjaardagszoen!
    x Karen

  14. wel gefeliciteerd, wel gefeliciteerd, wel gefeli, wel gefeli, wel gefeliciteerd!β™₯
    en dat je nog lekker lang mag leven en bloggen!
    super leuke winactie met met een hoog hebbe hebbe gehalte πŸ˜‰
    ik doe graag mee πŸ˜‰
    -ik volg jullie op bloglovin’
    -ik ga het bericht zeker liken πŸ˜€ (nu gedaan xD)
    -ik woon in Nederland
    -het twitterbericht: http://twitter.com/#!/GroeneveldKaren/status/116890661701169152
    xx

  15. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag gehad hebt πŸ™‚
    Ik wil graag meedoen, volg jou al lang op bloglovin en heb je post geliked! Super leuk om een p2 lakje te kunnen winnen! omdat die hier niet verkrijgbaar zijn.

  16. een beetje laat, maar als nog gefeliciteerd!!
    ik doe graag mee! ik volg je al teen tijd en ik heb het bericht geliked.
    ik probeer van zoveel mogelijk merken nagellak te krijgen, en van p2 heb ik nog niks, dus erg leuk dat die te winnen is!

  17. gefeliciteerd! super leuke winactie weer!
    ik volg je al op bloglovin en ik heb het artikel geliked,

    liefs.

Geef een reactie

