Druiven nail-art

Laatst liet ik jullie al Coral van ELF zien. Een prachtig koraal kleurtje met een mooie glans.
Dit is een rustige lak, en uitermate geschikt als basis voor een nailart. Ik zocht naar wat inspiratie en besloot aan de slag gaan.

Eerder maakte ik al aardbeien nagels en watermeloen nagels, ik had de smaak te pakken en besloot om eens druiven op mijn nagels te maken.

Van alle fruitsoorten is dit haast wel het makkelijkste om na te maken. Voor deze nailart gebruikte ik het volgende;

* ELF Coral
* Catrice lucky in lilac
* China Glaze Starboard
* Catrice lavender breeze
* Dottingtools in twee verschillende maten

Als basis lakte ik drie laagjes ELF Coral, uiteraard kun je zelf elke gewenste basis kleur kiezen.
Vervolgens zette ik met een wat dikkere dotting tool en lucky in lilac paarse stippen op mijn nagels, dit zijn de druiven.
In enkele paarse stippen zette ik met een wat kleine dottingtool witte stippen, de glans in de druiven.
Als laatste gaf ik de druiventros een steeltje met China Glaze starboard.
Lak het geheel af met een topcoat en je kunt zeker een paar dagen genieten van deze fruitige nagels.

17 thoughts on “Druiven nail-art

Geef een reactie

