What’s with Dorothy?

De laatste tijd ben ik heel erg fan van een accent nagel. Dit betekent dat je één nagel anders doet dan de andere. Dit zorgt voor een heel leuk effect en is super makkelijk om te doen. Als het een glitterlakje is, is het ook nog makkelijker om eraf te halen, want het hoeft maar van één nagel gehaald te worden.

Als basis heb ik What’s with the cattitude van Opi gebruikt. Op m’n ringvinger heb ik vervolgens een laagje Dorothy who? van China glaze aangebracht. Dit is een blauw lakje met zilveren glitters erin. Ik vond het daarom wel toepasselijk om met een zilver lakje te stempelen. Ik pakte Devotion van China glaze en m’n big image plate b erbij en ging aan de slag.
Zoals ik al gezegd heb, ben ik echt helemaal verslaafd geraakt aan dit soort nail arts. Het ziet er erg tof uit en ik maak wat meer gebruik van m’n glitterlakjes, die tot nu toe stonden te verstoffen in mijn stash. Een win win situatie dus.

17 thoughts on “What’s with Dorothy?

  1. Leuk! Ik denk telkens als ik zoiets zie oh dat ga ik ook doen (één nagel net wat anders) en dan vergeet ik het weer helemaal haha.

Geef een reactie

