NOTD: Ocean

Ik houd van felle kleuren op m’n nagels. Zelden zal je mij met nude nagellak zien. Felle kleuren zijn perfect om een saaie outfit wat op te vrolijken en het hoort echt bij mij. Blauw is één van mijn favoriete kleuren voor m’n nagels. Vandaag heb ik een prachtig blauw lakje voor jullie.

Ocean is een blauw lakje van Gosh. Het kleurtje doet me echt denken aan de prachtige wateren bij tropische eilanden. Het water is daar altijd perfect blauw en het is echt een prachtig kleurtje. Het lakje heeft een metallic finish. Hierdoor is het soms lastig om geen strepen in de lak te krijgen. Één laagje dekt al heel erg goed, toch heb ik er nog een tweede laag overheen aangebracht. Ik breng eigenlijk altijd wel twee lagen nagellak aan.
Dit lakje is m’n eerste nagellak van Gosh. Iets weerhoudt me altijd om daar een lakje van te kopen. De prijs vind ik te duur en de kleuren niet bijzonder genoeg (Gosh heeft immers de mooiste kleuren uit het assortiment gehaald). Het kwastje vind ik prettig om mee te werken en de substantie van de lak vind ik ook prima. De houdbaarheid is redelijk. Na 2 dagen ontstaat wel de nodige tipwear.

Wat vinden jullie van Gosh nagellak?

23 thoughts on “NOTD: Ocean

  1. vind het een heel mooi lakje, heb hem zelf ook 🙂
    ik koop eignelijk alleen gosh lakjes als ze een actie hebben met 2e gratis ofzo..

Geef een reactie

