Ebay Addict #2

a1001addictions, de naam van deze blog zegt eigenlijk al genoeg. Naast een grote liefde voor nagellak, delen wij nog veel meer “verslavingen”. Shoppen, en dan vooral budget shoppen, staat naast de liefde voor nagellak hoog bovenaan ons verslavingen lijstje.
Aangezien het zomervakantie is heb ik redelijk veel vrije tijd. Vrije tijd is eigenlijk nooit goed voor m’n portemonee. Het geld lijkt er de afgelopen maanden wel uit te vliegen. Vooral Ebay was de grote boosdoener, alhoewel het allemaal kleine bedragen zijn. Kijk mee naar mijn aankoopjes.

1. Als nail art fanaat heb je natuurlijk wel dotting tools nodig. Ik kocht 5 dotting tools bij niceforu365 voor $1,69. De dotting tools bevallen me goed. Het is zeer handig om ze te hebben. Ook lijnen etc kan er mee gezet worden.
2. Deze armband zag ik op een forum en toen moest ik hem ook hebben. Wat een geweldige armband! Ik heb de armband gewonnen bij yimaneili voor $3.
3. Ik was op zoek naar leuke oorbellen, toen ik deze vlinder oorbellen tegen kwam. Ik vond ze super mooi en won ze voor $3,99 bij tintansalon.
5. Ik ben echt gek op m’n katten, wat als resultaat heeft dat ik gek ben op katten in het algemeen. Deze kattenoren ring vond ik enorm schattig en heb ik voor $1,49 gekocht bij glassyu.
4. Als laatst heb ik nog een ketting gekocht. Deze ketting was $0,99 bij greatstore2020. Helaas ging de ketting de eerste dag dat ik hem droeg al kapot. De hanger vind ik wel erg mooi en ik gebruik gewoon een andere ketting ervoor.

21 thoughts on “Ebay Addict #2

  1. Jij ook al verslaafd aan ebay…hahaha
    leuke spullen heb je gekocht.
    Wel jammer van je ketting.
    tintansalon vind ik zelf ook een hele mooi shop
    Bij die anderen ga ik ook eens een keer rondsnuffelen

  2. Leuke dingen! Jammer van de ketting. Ik heb laatst ook een paar spulletjes binnen gekregen, maar ik ben er echt niet blij mee. Alles zag er heel anders uit dan op de foto’s op ebay. Jammer, jammer, jammer..

  3. Wat een leuke dingetjes heb je gekocht! Ik wil ook nog graag dotting tools, deze lijken me ook wel erg fijn.. Wat een schattige sieraden ook, ik ben helemaal verliefd op je kattenring, zo cute!

Geef een reactie

